İnternette faturanız böyle şişiyor
Faturanız neden mi yüksek geliyor? İşte cevabı...
Şikayet: "İnternet paketi satın aldım. Fakat bana belirtilen taahhütten 4 katı fazla fatura gönderdiler, müşteri hizmetlerini aradım paket aşımı söz konusu dediler. Benim paketi aşmam imkansız kotayı dolduramam bile video indirmem müzik dinlemem film izlemem. İnternette her internet sitesine girmemem gerekiyormuş. Fatura artıyormuş."
Eklenme: 2014.03.12 09:35Son Güncellenme: 2014.03.12 17:58
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler