İnternette faturanız böyle şişiyor
Faturanız neden mi yüksek geliyor? İşte cevabı...
Şikayet: "İnternet aboneliğine her ay kota aşım mazereti yüzünden yüksek fatura geliyor. Üye olurken aylık sabit fiyat söylenmişti. Her ay kota aşımı oldu diye yüksek fatura geliyor. İptal ettirmek istediğinde ise 400 TL fiyat ödemesini gerektiğini iddia ettiler."
Eklenme: 2014.03.12 09:35Son Güncellenme: 2014.03.12 17:58
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler