İlk yerli otomobil ona satıldı
Bakan Işık'ın, daha önce başkanlığını yaptığı Trabzonlular Derneğini ziyaret ettiğini, burada insanların soru sorduğunu aktaran Altıntaş, şöyle devam etti:
"Bakanımız, 'Biz yeni bir iş yapıyoruz, haberiniz var mı. Yeni bir otomobil, Türkiye'ye kazandıracağız' dedi. 'Yeni otomobil yapacaksınız. İlk çıkan otomobili bana verir misin' dedim. Bakanımız, 'Biraz pahalı olur' dedi. 'Ne pahalı olur. Malımın hepsini benden alacak halin yok' dedim. Bir okul daha yaptırırsın. Bir okula bir araba veriyorum. O zaman dedi ki, 'Sayın Cumhurbaşkanımız, Başbakanımız bir yere söz vermediyse araba senin.' Millet alkışladı. Çok mutluyum. Türkiye Cumhuriyeti'ne bu arabalar hep dışarıdan geliyor. Bizim kafamız çalışmıyor mu" ifadelerini kullandı.
Son Güncellenme: 2015.10.28 16:09
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler