İlk yerli otomobil ona satıldı
Daha sonra çeşitli işler kurduğunu ifade eden Altıntaş, "3 tane otelim var. Lastik ve akü bölge bayisiyim. Ben apartta oturuyorum. Bana gülüyorlar. Dünya malında gözüm yok. 1974 model otomobilim var. Ayrıca en ekonomik otomobile biniyorum. 'Az yakıyor' diye. Çocuklarım bana 'Niye son model araba almıyorsun, bunlara layıksın. Sana büyük araba alalım' diyorlar. Ben kabul etmiyorum. En iyi arabaya Cenab-ı Allah'ın beni öbür tarafta bindireceğine inanıyorum" şeklinde konuştu.
Eklenme: 2015.10.28 16:07Son Güncellenme: 2015.10.28 16:09
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler