Buz gibi suda yüzdüler!
Kanada'da da, Polar Bear Dip (Kutup Ayısı Dalışı) organizasyonu kapsamında bu yıl da yüzlerce kişi yılbaşında Ontario Gölü'ne girdi.
Göle dalacaklara sıcak çikolata ve kahve ikram edilirken, halka da sandviç ve içecek satışı yapıldı.
Eklenme: 2015.01.02 12:06Son Güncellenme: 2015.01.02 12:22
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler