Buz gibi suda yüzdüler!
Kanada'da da, Polar Bear Dip (Kutup Ayısı Dalışı) organizasyonu kapsamında bu yıl da yüzlerce kişi yılbaşında Ontario Gölü'ne girdi.
Oakville kenti sahilindeki Coronation Park'ta toplanan yaklaşık 5 bin kişiden 700'ü, dondurucu soğukta gruplar halinde göle girdi.
Eklenme: 2015.01.02 12:06Son Güncellenme: 2015.01.02 12:22
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler