Bursa'da sağlık rezaleti!
Bursa'nın en büyük hastanelerinden biri olan Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde büyük bir skandal yaşanıyor. Hastane koridorlarında uzun kuyruklar oluşturan, saatlerce sıra bekleyen vatandaşlar, "Sağlıkta dönüşüm dedikleri bu mu? Bunun adı rezalet. Saatlerdir sıra bekliyoruz. İki gündür sıra gelmiyor. Doktorların randevu saatini kaçırıyoruz, muayene olamıyoruz" diyerek tepkilerini dile getiriyor. Hastane görevleri vatandaşlara sistemden kaynaklı bir sıkıntı sebebiyle işlemlerin aksadığını söylüyor.
Eklenme: 2015.06.02 12:03
Son Güncellenme: 2015.06.02 12:33
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2015.06.02 12:33
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler