Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin öncülüğünde üretilen Türkiye'nin ilk yerli tramvayı "İpekböceği" raylarda görücüye çıktı. Bursalılar tramvay renginin yeşil-beyaz olmasını istiyor.
Eklenme: 2013.05.14 16:52Son Güncellenme: 2013.05.16 14:23
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler