Adile Naşit: ''Çok güzel olmak isterdim ama...''
Özlemlerinizin, keyiflerinizin eski tadı kaldı mı?
Özlemler değişti. Yaşamadaki amaçlar bir başka türlü oldu galiba. Yine de sevinecek, mutlu olacak şeyler bulabiliyor insan her türlü acıya rağmen.
Son Güncellenme: 2015.10.23 20:47
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler