Adile Naşit: ''Çok güzel olmak isterdim ama...''

-Biraz komplekslerinizi anlatmış oluyorsunuz böylece?
Elbette. Giydiklerimi hiç yakıştırmam kendime dedim. Her zamankinden biraz daha şık giyinsem "Aman ne güzel olmuşsunuz Adile abla..." desinler mahvolurum. 'İşte bana acıyorlar, onun için iltifat ediyorlar.' diye. Son zamanlarda denize giremez oldum. dehşetli utanıyorum. Bu son yolculukta ya bir, ya da iki defa denize girdim. Hiç kimsenin ısrarı beni kandıramadı. etrafımda benim yaşımdaki kadınlar örtüler içinde oturup beni seyrettikçe, iyice kötü oluyorum, Hepten vazgeçiyorum. Aşağılık kompleksi bunlar tabii ki.

Eklenme: 2015.10.23 20:40
Son Güncellenme: 2015.10.23 20:47
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Kışın arabada yüksek sesle müzik dinlemeyin!...
Kışın arabada yüksek sesle müzik dinlemeyin!...