22 yıldır kanalizasyonda yaşıyorlar
Kolombiya'da yaşayan Miguel Restrepo evsiz kalınca kendisine terk edilmiş bir bölgenin kanalizasyonunda yeni bir yaşam kurdu.
Kolombiya'da yaşayan Miguel Restrepo evsiz kalınca kendisine terk edilmiş bir bölgenin kanalizasyonunda yeni bir yaşam kurdu.
Eklenme: 2012.12.05 15:37Son Güncellenme: 2012.12.06 09:24
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler