Vatandaş intiharı çekirdek çitleyerek seyretti
Adana'da çocuğu Balcalı Hastanesi'nde tedavi gören bir kişi, serumun çıkarılmasına kızıp 17 aylık bebeğiyle birlikte binanın 7. katındaki balkona çıkarak intihar etmek istedi.
Bebek, Süt Çocuğu bölümüne yatışı yapılarak kontrole başlandı. Yapılan tetkiklerden sonra çocuğun kafasında su toplandığı bunda dolayı rahatsızlandığı belirlendi. Tedavi için aile sık sık Şanlıurfa'dan Balcalı Hastanesine gelip gitmeye başladı.
Eklenme: 2017.02.27 16:58Son Güncellenme: 2017.02.27 17:00
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler