Tek başına ama binlerce kalple 6 Şubat'ı pedallayarak anıyor
İzmir'den yola çıkan gezgin Kayseri'ye ulaştı
Yolculuğu hakkında bilgi veren Orhan Kotluk, "Merhaba ben Orhan Kotluk. Bisiklet sporcuyum ve 2005 yılından bu yana bu vatanın aziz kahramanları anısına pedal çeviriyorum. Şimdiki projemizde ise 6 Şubat 2023'te, asrın depreminde hayatını kaybedenler anısına İzmir'den depremin merkez üssü Elbistan, Pazarcık, Kahramanmaraş'a bisikletle yola çıktım. Şu anda Kayseri'deyim. Kayseri AFAD İl Müdürlüğü'nde karşılamaya yapıldı. Misafir ettiler. Buradan tüm AFAD birimlerine teşekkür ediyorum. AFAD İl Müdürlüğü'ne, İzmir AFAD İl Müdürlüğü'ne, Gençlik Spor İl Müdürlüğü'ne, yolda yol güvenliğini sağlayan emniyet teşkilatına, jandarma komutanlığına ve bu anlamlı faaliyette bana destek olan herkese sonsuz teşekkür ederim" dedi.
Eklenme: 2025.10.15 09:35Son Güncellenme: 2025.10.15 09:38
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler