Tek başına ama binlerce kalple 6 Şubat'ı pedallayarak anıyor

İzmir'den yola çıkan gezgin Kayseri'ye ulaştı

Kayseri AFAD İl Müdürlüğü Birlik Müdürü Hasan Say ise, "Orhan Bey'in yaptığı özellikle İzmir'den başlayarak İzmir AFAD İl Müdürlüğü'nden başlattığı özellikle 6 Şubat depreminde hayatını kaybeden vatandaşlarımızın anısına ve deprem farkındalığına dikkat çekmek için başlattığı bu bisiklet turu bizim çok önemli. Biz bunun için ayrıca kendisine çok teşekkür ediyoruz. Bu anlamda da hem 6 Şubat depremini, tekrar hayatını kaybedenleri rahmetle anıyoruz ve deprem gerçekçiliğimizi mutlaka fark ederek özellikle eğitimlerde deprem öncesi, esnası ve sonrası neler yapmamız gerektiğini bir kez daha bütün vatandaşlarımız tarafından öğrenilmesinin önemini bir kez daha burada vurguluyoruz. Orhan beyin yaptığı bu faaliyet özellikle bizim için çok çok önemli. İzmir'den başlayıp İzmir yolu üzerindeki Afyon, Uşak, Nevşehir, Aksaray ve bizden sonra da yine Kahramanmaraş'ta tamamlayacak diye biliyorum faaliyetini. İnşallah bu da bütün istediği etkiyi oluşturarak bütün vatandaşlarımıza bir afet farkındalığı oluşturacak. Vatandaşlarımızın özellikle depreme karşı neler yapması gerektiğini bu vesileyle bir kez daha gözden geçirilmesine neden olduğu için Orhan beye bu değeri katkılarından dolayı çok teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Eklenme: 2025.10.15 09:35
Son Güncellenme: 2025.10.15 09:38
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

2026 Ramazan 9. gün iftar menüsü! Bugün ifta...
2026 Ramazan 9. gün iftar menüsü! Bugün ifta...