Selfie çekerken canından oldu
Romanya'da park halindeki bir trenin üzerinde telefonuyla selfie çekmeye çalışan genç bir kadın, elektrik çarpması sonucu yaşamını yitirdi.
Cernahonschi, genç kızın nakledildiği Bükreş Yanık Hastanesi'nde Pazar günü hayatını kaybettiğini söyledi.
Eklenme: 2015.05.14 09:04Son Güncellenme: 2015.05.14 10:01
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler