Zonguldak 20 yıl sonra bıraktığı uyuşturucuya savaş açtı

Haber · 2016.10.08 13:15 - Son Güncellenme: 2016.10.08 13:17

ZONGULDAK'ta oturan esnaf 41 yaşındaki Tolga Yaman, yaklaşık 20 yıl kullandıktan sonra bıraktığı uyuşturucuya savaş açtı. Sosyal medya üzerinden uyuşturucuya karşı gençleri uyaran Yaman, üzerinde 'Uyuşturucuya hayır' yazılı tişörtleri sokaklarda dağıtarak farkındalık yaratıyor.