Yüzlerce süslü kadın bisikletleriyle şehir turu attı

Haber · 2016.09.26 10:28

İZMİRLİ öğretmen Sema Gür'ün 2013 yılında hayata geçirdiği 'Süslü Kadınlar Bisiklet Turu' adlı proje eş zamanlı olarak 28 ilde aynı anda başladı. Bisikletlerini süsleyip Konak Meydanı'nı dolduran birbirinden güzel yüzlerce kadın, Gündoğdu Meydanı'na kadar egzozsuz ortamda pedal bastı. Sema öğretmen, bisikletin aynı zamanda bir ulaşım aracı olduğunu hatırlatıp uygun bisiklet politikalarının hayata geçirilmesi durumunda bisiklet kullanımının artacağına dikkat çekti.