Yıldız: "Başkanlık sistemine destek veren ilk 3 il arasında olmayı hedefliyoruz"

Haber · 2016.12.03 16:57

ENERJİ ve Tabii Kaynaklar eski Bakanı ve AK Parti Kayseri Milletvekili Taner Yıldız, nöbetçi vekil uygulaması kapsamında parti binasında yaptığı basın açıklamasında, "81 il arasından hedefimiz, Başkanlık sistemine en fazla katkı vererek ilk 3'e girmek olacaktır" dedi.