Yavru köpek çöp arabasında veterinere götürüldü

Haber · 2016.11.16 18:17

MANİSA'nın Kula İlçesi'nde üniversitelilerin yaralı halde bulduğu yavru köpek, belediye ekiplerince çöp arabasıyla veterinere götürülünce tepki çekti. Tepkili öğrencilerin sosyal medyada paylaştığı görüntüler hayvanseverlerin de dikkatini çekerken; köpeğin yaşadığı ve İzmir'de veteriner kliniğinde tedavi gördüğü açıklandı.