Yalova'da depremde hayatını kaybedenler anıldı

Haber · 2016.08.17 09:48

Yalovalılar 17 Ağustos 1999'da meydana gelen depremin 17'inci yıldönümünde, depremde hayatını kaybedenleri anmak için, depremin simgesi olan Deprem Anıtı'na akın ederek, anıtı çiçeklerle donattılar. Aradan geçen 17 yıla rağmen silinmeyen acı yeniden yürekleri dağladı.