Uyuşturucu krizine giren genç kadın intihara kalkıştı

Haber · 2016.08.25 08:53

Adana'da uyuşturucu krizine giren 21 yaşındaki G.T., 3'üncü kat penceresinden atlamak için tentenin üzerine çıktı. Genç kadın, polis, itfaiye ve sağlık ekiplerinin yaklaşık 2 saat süren ikna çabaları sonunda intihardan vazgeçerken, o anları film izler gibi seyreden vatandaşlardan bazılarının 'Atla' diye bağırması dikkat çekti.