Uyuşturucu bağımlısı gencin feryadı

Haber · 2016.11.02 11:33

AYDIN'ın Nazilli İlçesi'nde, 7 yaşında babasını trafik kazasında kaybeden ve beş yıl önce arkadaş ortamında başladığı uyuşturucudan hayatı kararan 20 yaşındaki A.K., tedavi olmak için yetkililerden yardım isteyerek, "Ne olur beni bu illetten kurtarın" dedi.Nazilli'de yaşayan 20 yaşındaki A.K., babasını 13 yıl önce trafik kazasında kaybettikten sonra kız kardeşi ve annesiyle birlikte yaşam mücadelesi vermeye başladı. Babasız kalan A.K. bir yandan okulunu bitirmeye çalışırken, kız kardeşi ve annesinin geçimini sağlamak için boş zamanlarında da bir aşçının yanında çalışmaya başladı. 15 yaşında bir arkadaş ortamında esrarla tanıştığını söyleyen A.K., "Esrarın yanı sıra kimyasal hap ve bonzai gibi her türlü uyuşturucuyu kullanıyorum. Aşçılık yapıyordum, işi bırakmak zorunda kaldım. Uyuşturucu parası bulabilmek için inşaatlarda çalışıyorum. Bulamadığım zaman krize giriyorum" dedi.