Ümit Özat'tan olaylar hakkında açıklama

Haber · 2018.01.17 09:06

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat, Bursaspor'a 2-1 mağlup olmalarına rağmen tur atladıkları kupa maçının ardından yaşanan olaylara ilişkin açıklamalarda bulundu. Özat, "Geçen seneki maçtan geliyor tüm bunlar. Ne yapacaktık, yenilecek miydik? Kaleyi açacağım, 'Gel bana 5 at' mı diyeceğim?" dedi.