Ulaştırma Bakanı Arslan: 3. köprü ve otoyollar tamamen bitmiş durumdadır

Haber · 2016.08.20 13:43

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 26 Ağustos'ta açılışı gerçekleşecek Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden bayramda geçişlerin ücretsiz olup olmayacağıyla ilgili bir soru üzerine, "Biz biliyoruz ki sayın Cumhurbaşkanımız her zaman vatandaştan yana, milletten yana sürprizler yapmayı sever. O gün bir talimatları olursa arkadaşlarla birlikte değerlendiririz. Talimatları çerçevesinde hareket ederiz. Biz de sizin gibi 26 Ağustos'ta sayın Cumhurbaşkanımızın ağzından çıkacak ifadeyle öğrenmiş olacağız" dedi.