Türkiye'nin ilk Expo'sunda ikramiye krizi

Haber · 2016.11.12 15:35

TÜRKİYE'nin ilk Expo'su olma özelliği taşıyan ve 30 Ekim'de kapanışı yapılan 'Expo 2016 Antalya'da çalışan yaklaşık 200 işçi, taşeron firmanın kendilerine söz verdiği bir maaş ikramiyeyi alamadıkları gerekçesiyle şirket binası önünde eylem yaptı.