"Türkiye 5G'de sadece uygulayıcı değil, üreticisi olacak"

Haber · 2017.02.14 17:37

Başbakan Binali Yıldırım 5G Mükemmeliyet Merkezi'nin açılışında konuştu. Başbakan Yıldırım, "Türkiye 5G'de sadece uygulayıcı değil, 5G teknolojisinin üreticisi olacak. Trafikte hız felaket, bilişimde hız berekettir. Bilişimde gidebildiğiniz kadar hızlı gidin" diye konuştu.