Tunceli'de 1'i zırhlı 3 ambulans hizmete girdi

Haber · 2016.10.05 17:33

TUNCELİ'nin Nazimiye İlçesi'nde, PKK'lıların saldırısı sırasında ateşe verilerek kullanılmaz hale gelen 2 Ambulansın yerine biri zırhlı olmak üzere 3 ambulans, Tunceli Sağlık İl Müdürlüğü'ne tahsis edildi. Vali Osman Kaymak, PKK'lıların sivil halkın sağlık hizmeti almaması için Ambulansları ateşe verdiğini söyledi.