Tıp merkezinde silahlı ve palalı gasp!

Haber · 2018.01.02 12:04

İstanbul Arnavutköy'de bir tıp merkezinde, görevlileri silah ve palayla tehdit eden iki gaspçı güvenlik kameralarına yakalandı. Tıp merkezinden yaklaşık 4 bin TL para alan gaspçılar çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.