"Telefonunu bırak, git parayı al" dedi, telefonu alıp kaçtı

Haber · 2017.02.02 10:55

Adana'da "alacağını tahsil ettirme" bahanesiyle iş yerlerine gönderdiği biri çocuk 2 kişinin cep telefonunu çalan şüpheli, güvenlik kamerası tarafından görüntülendi. Gözaltına alınan zanlı adliyeye sevk edildi.