Tekirdağ'da, Beşiktaş şehitleri için mevlit okutuldu

Haber · 2016.12.15 16:33

TEKİRDAĞ Emniyet Müdürlüğü, Beşiktaş'taki terör saldırısında şehit olan polisler ve vatandaşlar için mevlit okuttu. Tekirdağ Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, "Bu lanet olan terör örgütlerinin hepsiyle mücadele etmeye, etmiş olduğumuz yemini tekrar ederek, mütemadiyen bunlara karşı yapmamız gereken mücadeleyi kanımızın son damlasına kadar da yapacağımızı belirtmek isterim" dedi.