Tanesi 14 lira olan ejder meyvesi üretiyorlar

Haber · 2016.08.18 16:21

ANTALYA'nın Gazipaşa İlçesi'nde iki kardeş kurduğu bahçede ejder (pithaya) meyvesi üretimine başladı. Bu yılın ilk hasadı yapılırken, tanesi 14 liraya satılan ejder meyvesinden hasat dönemi sonuna kadar 18- 20 bin dolayında ürün alınması hedefleniyor.