Suriyeli gaspçı polis tarafında yakalandı

Haber · 2016.08.25 12:17

KONYA'da Suriye uyruklu 28 yaşındaki Ahmed El Ahmed Esad, son bir ay içerisinde kadın ve çocuklardan oluşan 5 kişiye bıçak göstererek ve bıçaklamak suretiyle gasp ettiği ve telefonlarını kapkaç yöntemiyle çaldığı iddiasıyla polis tarafından gözaltına alındı. Kalacak yerinin olmadığı söyleyerek evinde kaldığı akrabalarının da zorla para ve telefonlarını aldığı öne sürülen Esad, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Esad'ın sattığı telefon paraları ile bar ve pavyonlara giderek eğlendiği yönünde polise ifade verdiği öğrenildi.