Suriyeli anne bebeğini hastanede unuttu

Haber · 2016.09.27 17:40

GAZİANTEP'te, psikolojik tedavi gören Suriyeli anne çocuğunu hastanenin emzirme odasında unuttu. Güvenlik görevlileri tarafından bulunan 14 aylık bebeğin altı değiştirilip, mama verildi. Anne de 5 saat sonra kaybettiği bebeğini yeniden geldiği hastaneden aldı.Olay, öğle saatlerinde 25 Aralık Devlet Hastanesi'nde meydana geldi. 26 yaşındaki Bara Sıhnıye, 3 yıl önce 2 çocuğu ve eşiyle Suriye'den Gaziantep'e geldi. Burada psikolojik tedavi gören anne, bugün 25 Aralık Devlet Hastanesi'nin 4'üncü katındaki odada emzirdiği çocuğunu burada bıraktı ve başı ağrıdığı için acil servise muayene olmaya gitti. Sıhnıye, iddiaya göre aldığı psikiyatri ilaçlarının da etkisiyle acil servisteki yatakta uyuya kaldı.