Sokakta bulduğu yavru köpekleri biberonla besliyor

Haber · 2016.12.10 17:00

GAZİANTEP'in İslahiye İlçesi'nde yaşayan Gani ve Zübeyde Güneş çifti, sokakta buldukları 5 yavru köpeğe sahip çıkıp evlerinde biberonla besliyor.