Sokak hayvanları için belediye önünde açlık grevi yapıyorlar - 1

Haber · 2016.09.09 15:35

BİLECİK'in Gölpazarı İlçesinde Ayşe Köse ile Semra Püyner adlı hayvanseverler, hayvan barınağı için sokak hayvanlarının zarar görmeden toplatılmasını isteyerek belediye önünde açlık grevine başladı. Belediye Başkanı Vedat Kazıcı , "Barınak daha faaliyete geçirmedi, hayvan toplamaya başlamadı" dedi.