Şizofren hastası evini ateşe verdi

Haber · 2016.12.07 10:58

MUĞLA'nın Marmaris İlçesi'nde, şizofren hastası olduğu belirtilen 38 yaşındaki Ali Mede, oturduğu iki katlı evi ateşe verdi. İtfaiye ekiplerinin söndürdüğü evden polis zoruyla evden çıkartılan Mede, gözaltına alındı.