Şişli'de sevgilisini öldürüp intihar etti

Haber · 2018.01.27 00:57

Şişli'de köpekleriyle birlikte yaşayan bir kadın, henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışma yaşadığı erkek arkadaşını öldürdükten sonra intihar etti. Silah seslerinin ardından eve gelen kadının kızı, gördükleri karşısında şok geçirdi.