Silopi'de kalan Şırnaklılar il kalmalarına çok sevindi

Haber · 2016.08.19 14:45

ŞIRNAK ve Hakkari'nin ilçe olmasını ön gören düzenlemenin mecliste görüşülen Torba kanundan çıkarılmasına Şırnak'ta 14 Mart'ta başlayan ve halen devam eden sokağa çıkma yasağı nedeniyle Silopi ilçesine göç edip yaşamak zorunda kalan Şırnaklıları sevindirdi. Şırnaklılar, "Emeği geçen partilere teşekkür ediyoruz. Şırnak'ın il olarak kalması bizim için çok büyük bir avantajdır. Özellikle bu süreçte İlçe olsaydı bayağı bir mağdur duruma düşecektik" dediler.