Şile Limanı'nda balık sezonu açılışı

Haber · 2016.09.01 09:52

Balık sezonun gece yarısından itibaren başlayaması nedeniyle Şile Limanı'nda balıkçılar bir tören düzenledi. Düzenlenen törene Şile İlçe Kaymakamı Salih Yüce, Belediye Başkanı Can Tabakoğlu, Emniyet Müdürü Abdulvahit Ünal, Su Ürünleri Kooperatif Başkanı Osman Sarı STK temsilcileri yanı sıra çok sayıda davetli katıldı.Törende bir konuşma yapan Su Ürünleri Kooperatif Başkanı Osman Sarı, balık sezonu ve Karadeniz'de balıkçılık hakkında değerlendirmelerde bulundu.