Serhat Belli, projelerini tamamlamak için aday

Haber · 2016.10.27 12:00

Türkiye Yelken Federasyonu'nun 5 Kasım'da yapılacak olağan genel kurulunda Özlem Akdurak'la yarışmaya hazırlanan mevcut Başkan Serhat Belli, başlattıkları projeleri bitirmek için yeniden göreve talip olduklarını söyledi. İzmir'e gelerek Karşıyaka Yelken Tesisleri'nde yeşil-kırmızılı yelkencilerle buluşan Başkan Belli, Yönetim olarak yarım dönem görev yaptık. Federasyonun olağanüstü genel kurul kararının ardından 33 aylığına göreve geldik. Bu dönemde yapacağımız projelerin yüzde 60'ını gerçekleştirdik. Ancak daha önümüzde yapılacak çok iş var. Bu nedenle tekrar göreve talibiz dedi. Belli, yeni dönemde seçildikleri takdirde yelken sporunu daha geniş kitlelere yaymak istediklerini söyledi.Tesisleşme konusunda verdikleri sözler olduğunu ve seçimlerde sonra bu projeleri hayata geçireceklerini dile getiren Başkan Serhat Belli, Öncelikli hedefimiz Anadolu'ya yayılmak. Kulüpleri güçlendirmek, maddi yüklerin büyük bir kısmını onların omuzlarından almak istiyoruz. Kulüpler spora ve eğitime odaklansın, para, malzeme, ulaşım sıkıntıları olmadan sporcu yetiştirmeye konsantre olabilsinler. Bunu hedefliyoruz şeklinde konuştu. Rio Olimpiyatları'nda Yelken Federasyonu olarak başarılı olduklarını ifade eden Belli, 14 ayı kendi içindeki çekişmelerle geçmiş bir federasyonu devraldık. Buna rağmen daha önceden hazırlık olmadan 5 branşta 6 sporcuyu Rio'ya yolladık şeklinde konuştu.