Selfie çekerken göle düşen telefonlar kamerada

Haber · 2017.01.21 17:48

TABİATIN Kalbi Bolu Kültür ve Doğa Derneği Başkanı Muzaffer Yıldırım, Yedigöller Milli Parkı'nda buz tabakasını kırarak daldığı göldeki atık kirliliğini su altı kamerasıyla görüntüledi. Yıldırım'ın kamerasına tatilcilerin iskelede selfie çekerken düşürdükleri cep telefonları da yansıdı.