Şanlıurfa'da ilk kez badem hasadı yapıldı

Haber · 2016.09.22 17:30

ŞANLIURFA İl Gıda Tarım Hayvancılık Müdürlüğü tarafından İlhan Mahallesi'nde organik tarım metodu ile üretimi yapılan 'Badem Hasat Günü' etkinliği düzenlendi.