Şanlıurfa'da çöpten 40 bin nüfuslu ilçeye yetecek elektrik üretiliyor

Haber · 2016.12.23 16:01

ŞANLIURFA Büyükşehir Belediyesi'nin katı atık depolama sahasında günlük işlenen bin ton çöpten oluşan metan gazı elektrik enerjisine dönüştürülüyor. Her ay çöpten 30 milyon kilovatsaat elektrik elde edildiğini belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, çevre dostu olan tesiste 40 bin nüfuslu bir ilçeye yetebilecek kapasitede elektrik enerjisi üretildiğini söyledi.