Profesör Bor: Türkiye'de her 10 kişiden 7'sinde sindirim sistemi hastalığı var - 1

Haber · 2016.11.26 15:54

TÜRK Gastroenteroloji Derneği (TGD) Başkanı Prof. Dr. Serhat Bor, Türkiye'de her 10 kişiden 7'sinde sindirim sistemi hastalığı olduğunu belirterek, "Reflü sıklığı yaklaşık yüzde 23, kabızlık sıklığı yüzde 9, altına büyük abdest kaçırma oranı yüzde 3.5, hassas bağırsak hastalığı sıklığı yüzde 15'tir" dedi.