Polis, IŞİD'çileri takibi 'mağduriyet oluşmaması' için bırakmış

Haber · 2016.08.19 11:55

TERÖR Örgütü IŞİD'in Gaziantep yapılanması içerisinde yer alan militanlar, 2012 yılından itibaren polis tarafından 2 yıl boyunca adım adım izlendi. Her adımları ve telefon konuşmaları kayda alınan IŞİD militanlarının takibi 2014 yılı Mart ayında aniden kesildi.