Özcan Işıklar: Bu birlik ve beraberliği korumak, hepimizin ortak amacı ve görevi olmalıdır

Haber · 2016.08.12 12:09

Silivri Belediye Başkanı Özcan Işıklar, "Bundan sonra yapmamız gereken 15 Temmuz'u bir milat sayacağız. Bu iklimi ve atmosferi korumanın ve kollamanın en temel yolu; devletimizin kurumlarını, parlamenter rejimi, cumhuriyet değerlerini ve laik düzeni tekrar güçlendirmekten geçiyor. Milli eğitim sistemimizi, dini terörize eden, İslamiyet'i siyasallaştıran anlayıştan uzaklaştırmamız gerekiyor. Son dönemlerde yaşanan olaylara bakıldığında asayiş açısından en güvenli ilçelerden birinin Silivri olmasının altında yatan sebep; 81 ilden hemşerimizin yaşadığı ilçemizde tam bir hoşgörü ortamının sağlanmış olmasıdır. Bu birlik ve beraberliği korumak 15 Temmuz'dan sonra hepimizin ortak amacı ve görevi olmalıdır" dedi.