Otobüsçüler FSM'den geçiş hakkını geri istiyor - 1

Haber · 2016.09.03 15:28

Şehirlerarası yolcu otobüslerinin geçtiğimiz ay açılan Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden geçişlerinin zorunlu hale getirilmesi, otobüs işletmecilerinin tepkisine neden oldu. Otobüs işletmecileri, üçüncü köprünün yolu 130 kilometre uzatarak otobüs başına maliyeti de 5 bin lira yükselttiğini öne sürdüler.