Osmaniye'de minibüscüler kontak kapattı

Haber · 2016.10.17 14:53

OSMANİYE'de, şehirler arası yolcu taşımacılığı yapan minibüs hatları güzergahının değişmesi, sürücülerin kontak kapatmasına neden oldu. Belediye Meclisi kararıyla, Kadirli Yolu, Musa Şahin Bulvarı'ndan geçen minibüs hatlarının güzergahlarında değişiklik yapıldı. Bugün uygulamaya konulan kararın ardından, 8 firmada bulunan yaklaşık 500 minibüs sürücüsü, yolcularının azalacağını iddia ederek, bunun hem yolculara hem de kendilere zararının olacağını belirtip karara tepki gösterdiler. Otogar içerisinde korna çalarak tur atan sürücüler ardından güzergahların eski haline getirilinceye kadar kontak kapatacaklarını söylediler. Sabahın erken saatlerinde greve başladıklarını belirten dolmuş sürücüsü Adem Öksüz, "Adana, Bahçe, Gaziantep minibüslerimiz çevre yolundan gidecekler ve bu durumda da yolcularımız mağdur olacaklar. Bu karar üzerine biz de çalışmama kararı aldık. Burada yolcularımız, sürücülerimiz araçların çevre yolundan gitmesini istemiyoruz. Çalışmayacağız, gereğinin yapılmasını istiyoruz. Eski düzenin geri gelmesini yada bize yer gösterilmesini istiyoruz." dedi.