Organları bağışlanan 15 Temmuz şehidinin annesine plaket

Haber · 2016.11.09 14:38

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bağcılar Eğitim Araştırma Hastanesi'nde 03-09 Kasım Organ Bağış Haftası etkinlikleri çerçevesinde bir tören düzenlendi. Törende 15 Temmuz darbe girişiminde şehit olan ve organları bağışlanan Halil İbrahim Yıldırım (16) annesi Gazel Yıldırım'a plaket verildi. Plaket takdiminden önce bir konuşma yapan Yıldırım, gözyaşlarını tutamadı. Törene hastane yetkilileri ve çalışanları katıldı. Organ naklinin önemine vurgu yapılan törende Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim yardımcısı Doç Dr. Muhittin Balta bir konuşma yaptı. Balta konuşmasında, Şehidimizin organlarını bağışlayarak, bağış sırası bekleyen ızdıraplı bir çok aileye hayat ışığı olması gibi bir şerefli işi yaptı. O anlamda ayrıca belki en büyük en güzel teşekkürü şehit ailesi yakınlarına yapmak istiyoruz. Hastanemizde organ bağışı noktasında gerek vatandaşlarımızı bilinçlendirme gerek organ bağışı tespit edilmesi çalışmalarında hakikaten gece gündüz - telefonları sürekli açık- zamanla yarışan hizmetlerini aksatmadan yürüten arkadaşlarımıza teşekkürü canı gönülden bir borç biliyoruz. dedi.