Önce fıskiye ve dinozor... Sabaha karşı lale heykeli de kaldırıldı

Haber · 2017.11.28 07:47

Ankara'da eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek döneminden kalan eserler birer birer kaldırılıyor. Belediye önünde yer alan ve geçtiğimiz günlerde kaldırılan fıskiyenin ardından, Ankapark'ın tanıtımı için AOÇ Kavşağına yerleştirilen dinozor maketinin ardından Kızılay Meydanı'nda yer alan lale heykeli de kaldırıldı.